wtorek, 18 lutego 2014

Książki ;)

Hej hej ;)
Cały dzień opiekowałam się chrześniakiem, dopiero co mam chwile wytchnienia i mogę spokojnie usiąść przed komputerem i coś tu napisać ;) To dopiero początek więc mam strasznie dużo pomysłow ,ale żeby utrzymać jakiś porządek to wszystko w swojej kolejności  ;)
A dziś chciałabym zapytać was o książki , które polecacie.
Czytam właśnie Nicholasa Sparksa  ' Wybór' póki co nie wciągnęła mnie ta książka,ale zobacze może jeszcze się rozkręci. Zazwyczaj czytam kryminały, dla mnie numerem 1 jest Trylogia Milenium, zakochałam się w tych książkach i pewnie jeszcze do nich wrócę nieraz, polecam też Harlana Cobena którego książki są bardzo zaskakujące i chociaż myslisz ,że wiesz jak się zakończy to jestes w wielkim błedzie , bo zakończenie jest takie którego nikt się nie spodziewa. I takie ksiązki lubie.
A wy co powiedzicie na temat tych książek i nie tylko  ? ;)
ps. jak się rozkręce to napisze też coś na temat trylogii Greya , na którego teraz jest wielki szał, ja natomiast mam mieszane uczucia.

 

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale żadnej z tych książek nie przeczytałam. Wolę innego rodzaju tematykę. Ostatnio wręcz pokochałam cały cykl "historii prawdziwych hachette". Polecam jeśli lubisz takie psychologiczne książki:)
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ja gustuje w kryminałach , ale teraz dla odmiany czytam jakies romansidło ;)

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnych z ksiązek które przedstawiłaś w notce :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety też nie czytałam żadnej z tych książek ale gdybym miała wybierać to w pierwsze kolejności dorwałabym książki Greya , ponieważ od dłuższego czasu myślałam o ich przeczytaniu tylko szkoła jak na razie nie pozwala ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to lepiej nie zaczynać bo Grey naprawdę wciaga;d

      Usuń
  5. Nie czytałam ich jeszcze, a Greya zaczęłam, lecz mnie nie wciągnął. :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeczytalam 2 czesci , 3 zaczełam ale też nie skonczylam ;)

      Usuń
  6. Cobena uwielbiam, a Grey na mnie czeka ;)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie jest szał na Greya i z opowieści innych książka strasznie wciąga szkoda tylko, że tak mało czasu u mnie aby ją przeczytać :(

    ♥ markowska-marlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie warto przeczytać zeby meic swoją opinie na temat tej ksiązki bo sa rózne, jak dla mnie potem jest bardzo przewidywalna i duże rzeczy/zwrotów się powtarza ;)

      Usuń
  8. jej! Możemy sobie przybić 5!!! Coben to mój ulubiony, ULUBIONY autor-zawsze czymś zaskoczy, totalnie :) A te serie z Myronem po prostu kooocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. KOCHAM CZYTAĆ! <3
    przeczytałam kilka książek Sparksa, ale z tą akurat nie miałam styczności :)
    muszę kiedyś zobaczyć to "Millennium" skoro tak bardzo polecasz :P
    jeśli chodzi o Greya to niedawno zaczęłam czytać wersję angielską na komputerze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak nie czytałas Millenium a lubisz kryminały to polecam;) chociaż tym którzy nie lubią kryminałów też polecam;d

      Usuń
  10. Greya juz po malu zapominam, tak dawno temu czytalam ;D czekalam na ekrenizacje i sie nie doczekalam ehhhh... podobno na przyszle walentynki dopiero ma byc... udanego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czekam na ekranizacje.. były plany,że na tych wakacjach a już przeniesli date premiery na 2015r ..

      Usuń