poniedziałek, 17 lutego 2014

Wolny czas

Co robić w wolnym czasie?
Aktualnie mam przerwę semestralną i mnóstwo wolnego czasu i już sama nie wiem co mam z nim robić. Dzisiejszy dzień spędziłam głownie oglądając Kośći ,ale boję się, że w takim tempie jak ja je oglądam to szybko skończe,a tego bym nie chciała bo serial mnie bardzo wciągnął. Może ktoś poleca jakiś ciekawy serial ?
Oprócz oglądania poćwiczyłam sobie trochę dziś,ale juz boję się jutrzejszych zakwasów na nogach;<
I pierwszy raz zrobiłam sobie olejowanie włosów , na pewno to będę powtarzać ;) Nie moge przestać 'głaskać' moich włosów bo są takie miękkie ! ;)
Jakieś propozycję na spędzanie wolnego czasu ? ;>
między innymi dzisiejsze ćwiczenia na nogi , polecam ;) 

Nawet znalazłam zdjęcie z odcinka Kości, który właśnie skonczyłąm oglądać.
A oto zdjęcie moich włosów, jak znajdę czas to zrobię zdjęcie bardziej aktualne, bo to z września. ;)



12 komentarzy:

  1. Hej :) Co studiujesz? :D Mogłabym ci polecić jakieś azjatyckie seriale, ale nie wiem, czy cię zainteresują. Jaaaakie długie włosy!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuje Ochrone Środowiska na Politechnice ;)
      oo azjatyckich nie oglądałam chyba jeszcze więc chętnie obejrzałabym;)
      włosy długie, ale zapuszczam już kilka lat i nie chodze do fryzjera,podcinam sama i staram się dbać o nie jak najlepiej ale coz bez prostowania,farbowania i suszenia i tak się niszczą..

      Usuń
    2. Ooo fajnie :) To na początek polecam Devil Beside You, lub Two Fathers :)
      Polecam różne odżywki, sama miałam włosy do pasa, ale je ścięłam, bo już mi się znudziły.

      Usuń
    3. stosuje odżywki w spray'u po umyciu włosów i olejki ;)
      Nie załowałas sciecia włosów?

      Usuń
    4. Urosną :) Próbowałaś odżywki Nivei Long Repair? U mnie pomogło.

      Usuń
    5. mam z tego szampon i jestem zadowolona;)

      Usuń
  2. jestem trochę chora, ale biorę się za jakieś ćwiczenia :D /
    jeju, śliczne włosy! ja chyba takich nigdy nie zapuszczę! :(
    powodzenia w blogowaniu, też zaczynam ! ;)
    mójBLOG:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to życze powrotu do zdrowia i trzymam kciuki za prowadzenie bloga ;)
      Też myslałam,ze nie zapuszcze ale udało się ;)

      Usuń
  3. Świetne masz włosy! A za ćwiczenia biorę się od 1 lutego... na razie nie wychodzi :D
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. z tyłu pięknie się prezentujesz, z przodu pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń